Reageren
( 54 reacties )
Door
Josje, 05-03-2010 om 10:32
offtopic:
iemand een kaartje voor morgen over?
Jaapie, 05-03-2010 om 10:36
Dit zal HELAAS het afscheid van een clubicoon, een echte aanvoerder en vooral een keeper zoals Heracles in jaren niet heeft gehad, betekenen.
Arthur, 05-03-2010 om 10:47
Vanuit bedrijfskundig oogpunt is dit een zeer logische stap. Als aangegeven wordt dat Remko een kans zal krijgen én dat Piecke terug zal moeten in zijn salaris dan zal dit in mijn optiek onherroepelijk het afscheid van Piecke betekenen. Ik denk namelijk dat Remko ook geen genoegen meer zal nemen met een plek op de bank. Erg jammer, want ik heb bij Heracles nog niemand gezien met een betere (want Duitse!) mentaliteit dan Pieckenhagen.
Jaapie, 05-03-2010 om 10:52
Ikzelf ben niet zo thuis in het maken van spandoeken, maar ik hoop toch echt dat de BTE binnenkort laat zien aan het bestuur dat PIECKE niet zomaar aan de kant geschoven kan worden.
Door
colin, 05-03-2010 om 10:54
Jammer dat het zo moet met
'onze' Piecke
Henkuih, 05-03-2010 om 10:57
Even onafhankelijk of het het nou wel of niet goed is, vind ik het wel "netjes" om nu al aan te geven wat de toekamstplannen zijn. Denk maar even twerug aan de manier waarop Heraaaacles afscheid heeft genomen van Maas, Brood en Heerkers e.a.
Hoop wel op een profesionële houdeing van beiden
Door
tomessink, 05-03-2010 om 11:40
Hoop dat Piecke blijft maar anders zullen ze toch verder moeten kijken. Is levita van RKC geen optie voor ons ? Maakt tot nu toe een goede indruk.
tommy, 05-03-2010 om 11:45
@iedereen
lees ff piecke krijgt nog wel een nieuwe aanbieding , en pasveer is ook beter dan meenig eredivisie keeper dat kan je in de knvb beker wel zien . dus ik vind dat het een 2 strijd moet gaan worden tussen pasveer en piecke
Door
Marvinr, 05-03-2010 om 11:50
Ben het met Verbeek eens, je hebt in de Eredivisie genoeg grabbelaars (Aerts, Ditewig, Lejsal, vd Bussche). Pasveer verdient na 2 goede seizoenen bij GAE een kans hogerop.
Gelukkig hoef ik deze beslissing niet te maken. Denk dat Heracles zeker de economische (terug in salarispost, Piecke op leeftijd) afwegingnen meeneemt in haar besluit.
Roy, 05-03-2010 om 11:59
Terechte keuze zeker in deze tijd. Emotie (die terecht of onterecht is daar oordeel ik niet over) die sommigen leeft telt niet.
- Pasveer is een goede keeper, goedkoper dan Piecke.
- Eagles heeft geen cent te makken dus betaald toch niet de hoofdprijs.
- Budget Heracles volgend jaar is waarschijnlijk lager.
dus zoals hierboven al gezegd vanuit bedrijfsecomisch opzicht een niet meer dan logische en verstandige keuze.
Pasveer succes en hopelijk kun je uiteindelijk snel rekenen op 100% steun van alle heraclessupporters!
tommy, 05-03-2010 om 13:05
ik vind het zonde dat piecke weg gaat maar het zat er al wel aan te komen . pasveer is redelijk jong en heeft 2 zeer goeie seizoenen achter de rig en dat mag nu eigenlijk wel eens beloond worden en tuurlijk kan hij nu nog niet aan piecke tippen maar dat komt nog wel . hij doet elke week zn best en dat zie je ook wel als je zn wetstrijden bekijkt dus ik zie het wel goed komen.
en piecke kan altijd het bestuur nog in als keepers trainer of iets dus hij zal nooit weg gaan bij ons
joeyeverton, 05-03-2010 om 13:08
vind het jammer als het zo moet gaan ik vind pasveer wel een goede keeper maar ook nog steeds een grabbelaar en piecke is dat niet dus ik vind dat heracles echt dom bezig is om piecke niet te houden everton oke maar piecke
com on morgen 3 punten!
Wally, 05-03-2010 om 14:12
Tsja... Piecke moet toch een keer stoppen. Gun ik hem dan ook wel om op het 'hoogtepunt' te stoppen. Een beter seizoen dan deze zullen we waarschijnlijk volgend seizoen (mede door de economische status) niet weer meemaken.
Pasveer zal echter gebrandt zijn om zich te bewijzen, dus het is denk ik wel het juiste moment.
Door
colin, 05-03-2010 om 14:37
offtopic
kijk eens hoeveel stemmen onze Willy heeft gekregen.
http://voetbal.nl.msn.com/Spelers/Verkiezingen/Elftal-van-de-Maand-november/Uitslag-Elftal-van-de-Maand-februari-2.htm
Eddy, 05-03-2010 om 15:07
@Verbeek en Bestuur. Beetje dom dit, he....... U geeft duidelijk aan ook schijt aan de aanhang te hebben. U begaat een grote fout, want Pasveer heeft EN de kwaliteit van Piecke niet EN geen steun of graagvlak hoe je het noemen wilt bij de fanatieke aanhang. Kom niet aan "als hij daarom maar wedstrijden voor ons wint etc....."want dat zal 1. niet gebeuren en 2. zal hij nooit zich hier kunnen waarmaken. Nogmaals... omdat hij draagvlak ontbeert.
Daarnaast vind ik dit ook respectloos naar onze Piecke toe. Dat hij moet inleveren... terecht moeten anderen ook, maar hij heeft zelf aangegeven met Heracles nog in het nieuwe stadion te willen gaan spelen. De ambitie heeft hij dus nog altijd! Daarnaast blijft hij drijvende kracht en onze echte leider!
Maak je maar drukker om het verlengen van o.a. vd Linden en het "openbreken" van Maertens en Quansah om maar wat te noemen!Gewoon kut dit....
Pietje, 05-03-2010 om 15:29
@colin
Zeer knap van Willie. Tussen allemaal spelers van de kampioen of de top3.
Demy Koetsier, 05-03-2010 om 15:33
Het zal mij benieuwen wat Pasveer in de Eredivsie kan laten zien. Geef deze jongen een kans zoals ieder ander hem ook heeft gekregen. Om hem nou straks negetig minuten te gaan uitfluiten of te gaan bekogelen met de gekste voorwerpen zoals bijv. met Eagels thuis bereik je ook niets mee. Als Pasveer de doelposten van onze zwartwitten straks gaat/moet verdedigen heet ik hem in ieder geval een warm Welkom. Maar dat neemt niet weg dat ik net als waarschijnlijk iedere hafc'ér 'Pieke' liever op #1 zie staan.
Door
Daniel, 05-03-2010 om 15:56
@Eddie
Dat is ook wel overdreven. Dus als ik zou zeggen dat ik met Heracles in het nieuwe stadion wil spelen moeten ze me maar meteen een contract aanbieden omdat ik die ambitie ervoor heb? Doe normaal man, Piecke is 39 en ik vind hem dit seizoen al minder dan vorig seizoen. Mensen moeten niet zo zeiken over het verleden van Pasveer.
Eerst zeg Pieckenhagen dat Heracles de club is waar hij zijn carriere wil beëindigen, maar als er wordt verteld dat hij een deel van zijn loon moet inleveren krabbelt hij terug.
Alle respect voor Pieckenhagen. Het is een geweldige keeper, daar niet van. Maar volgens mij weten veel mensen niet hoe goed Pasveer is, of willen ze het vanwege zijn verleden niet weten.
Remco, welkom terug.
Moskva, 05-03-2010 om 16:09
Ik vind dat men hier maar is moet kappen te zeiken over Piecke die ooit eens gezegd heeft dat hij in het nieuwe stadion zou willen spelen. Dat gebeurt namelijk uberhaupt niet. ALS Heracles al het besluit neemt om nog een laatste jaar met Piecke door te willen gaan, zal Piecke alsnog niet in het nieuwe stadion spelen. Of waren we soms vergeten dat het nieuwe stadion pas op z'n vroegst na het aankomende seizoen gereed is ?
Kappen dus massaal te zeiken dat Pasveer een 053 verleden heeft. Een enkeling hier verwacht waarschijnlijk dat Piecke tot z'n 47e door kan spelen, alleen maar vanwege het feit dat ze Pasveer de kans/het succes niet gunnen om bij ons onder de lat te staan.
Ik denk zelfs dat we onze handen dicht mogen knijpen dat een Pasveer, die zich de afgelopen 2 seizoenen uitstekend heeft bewezen en ontwikkeld, nog voor onze zwart witte trots wil spelen, na alle schandalige spreekkoren tegenover hem. Om nog maar te zwijgen over de randdebielen die het nodig vond om hem te bekogelen met o.a. een fles.
Het is dat ik niet weet wie die lafaard was en ongetwijfeld zichzelf hier niet bekend durft te maken, anders had ik hem persoonlijk maar al te graag een 2,5 liter fles door z'n strot willen drukken.
manon, 05-03-2010 om 16:13
Ik sluit me aan bij Daniel.
Piecke is al 39 en hij krijgt binnenkort een nieuw contract.
Als hij geen salaris wil inleveren of te weinig wil inleveren dan gaat hij maar terug naar Duitsland maar dan ligt het niet aan Heracles maar aan piecke.
Hij is een topkeeper maar zijn salaris moet lager en bij Pasveer is dit geen probleem.
Het team is al aan het verjongen en Pasveer is een prima jonge keeper.
Het zal belachelijk zijn dat heracles straks schulden gaat maken alleen omdat een paar gefrusteerde pubers willen dat piecke blijft.
Het bestuur zal ongetwijfeld de beste beslissing maken in het belang van ons allemaal!
willem, 05-03-2010 om 17:12
Morgen avond de hele wedstrijd lang met zn allen zingen Piecke is onze nummer 1 Piecke is van ons ole ole,
We moeten wat doen in deze
we moeten het bestuur laten weten dat we het hier niet mee eens zijn.
Wij betalen onze jaar/kaarten juist voor dit soort spelers te zien.
IK WIL DAN OOK IEDEREEN OPROEPEN MEE TE ZINGEN MORGEN AVOND
henk, 05-03-2010 om 17:40
Pasveer doet het dit seizoen niet slecht bij GAE, maar ik vertrouw hem nooit. Hij heeft altijd momenten waarbij je denkt OEH dat ging net goed. Natuurlijk heeft Piecke dat ook, maar hij straalt wel rust uit en dat kan je van Pasveer niet zeggen. Ik hoop dat Piecke volgend seizoen ook onder de lat staat. Het seizoen erop zie ik liever Telgenkamp dan Pasveer. Pasveer maakt per seizoen minimaal 5 blunders. Hij zou vast wel eens een wedstrijd keepen waarbij hij punten pakt voor het team, maar bij de vele blunders die hij maakt stelt dat ook weinig voor.
ietsema, 05-03-2010 om 17:41
@Eddy Hoezo heeft het bestuur en Verbeek schijt aan de aanhang. Betaal jij het salaris of de club. Piecke heeft het uitstekend gedaan maar aan alles komt een einde. Ik ben geen Pasveer fan maar als ze denken dat hij het aankan dan mag hij het laten zien. Ik denk niet dat het financiel mogelijk is om als 2e keeper te houden en Pasveer wil niet op de bank. Dus of Pasveer gratis weg doen en later een keeper kopen of Pasveer nu de kans geven en verlengen. Als je iets niet kunt betalen houdt het op.
Joost, 05-03-2010 om 18:42
Einde van Piecke erg jammer een ontzettend goeie keeper waar Pasveer zoiezo nooit aan kan tippen.
Roffers, 05-03-2010 om 19:52
De keuze is nu aan Piecke mocht hij kiezen om te vertrekken is dat natuurlijk niet het beste nieuws voor Heracles. Maar Pasveer heeft laten zien dat hij moeilijk te passeren is. (minst gepasseerde keeper in de eerste divisie op dit moment). Ook al zijn de spitsen van de eerste divisie niet van het zelfde niveau als in de divisie waar heracles speelt. en heeft het ook met de verdediging te maken.
Verbeek heeft met bijna hetzelfde elftal als vorig jaar een top prestatie neer gezet. dus verbeek zou nu ook wel weten wat hij doet om pasveer terug te halen. Overtoom op 10 heeft ook positief gewerkt.
Zie zelf pieckenhagen graag nog een jaar in het doel staan. Maar als pasveer eerste keeper wordt geef ik hem het vertrouwen en hij is nog jong voor een keeper dus heeft nog veel groei mogelijkheden. Anders hebben wel telgenkamp nog.
Linker rijtje had ook niemand verwacht, misschien verrast pasveer ons volgens jaar
Henk, 05-03-2010 om 20:11
Wat is dit voor kansloze actie?
Henk, 05-03-2010 om 20:12
Sorry hor, maar willen we over 2 jaar naar emmen toe?
kom op jongens, iedere hond kan zien dat pieckenhagen beter is...
Door
BWBADGER, 05-03-2010 om 21:48
Wat er ook gebeurd of besloten wordt.
Ik vind dat Piecke"iets moois" moet krijgen, van de supporters en van de club.
Ik zeg een tribune naar hem vernoemen in het nieuwe stadion of zoiets.
Dat heeft hij gewoon verdient.
Suggestie voor BTE:
Collecteren voor een bronzen beeldje van Piecke voor Piecke van de supporters!
hans, 05-03-2010 om 23:18
Pasveer mag komend seizoen de veters van piecke strikken en daarna zien we wel weer.wij moeten het nog steeds hebben van jongens met topmentaliteit en daar is piecke er 1 van.
Lettie, 06-03-2010 om 01:35
Piecke is op een slechte dag nog 10 x beter dan plasveer.
Bovendien heeft de fanatieke aanhang al aangegeven dat deze jongen hier niet welkom is.
Hij kan voor zijn eigen bestwil beter verkassen naar een andere club...
En speciaal voor alle Lutsers die vinden dat Piecke op z`n retour is heb ik één tip !!! Kijk de wedstrijd van vorige week nog ff een keer !!!!
rene, 06-03-2010 om 08:24
Volgens mij kijkt Heracles anders naar deze kwestie dan wij. Pasveer is 26 en dat is jong voor een keeper en kan hij voor Heracles geld opleveren. Als je kijkt in de ere dvisie zijn er maar weinig Nederlandse keepers en Pasveer werd gezien als een talent, haalde zelfs jong oranje. Dus als Pasveer één jaar goed keept is het kassa en hoewel Piecke beter is en ik hem ook nog liever een jaar of twee bij ons zie. Levert Piecke voor Heracles geen geld op.
Eddy, 06-03-2010 om 09:40
@Daniel, Ietsema en anderen. Ik snap jullie redenatie over geld (nee Ietsema ik kan zijn salaris niet ophoesten) leeftijd. (nee Daniel en Manon ook ik heb geen vat op het voortschrijden van leeftijden) Maar ik zie wel de wedstrijden en de beleving, prestaties maar VOORAL de "positie" van onze Piecke in het geheel. Heb zelf mijn actieve voetballeven, redelijk niveau, 20 jr op doel gestaan waarvan 14 in 1e elftal mag wel zeggen dat ik dan de klappen van de keeperszweep wel ken in deze. Piecke is veel meer dan alleen een ballentegenhouder! Een echte keeper en zeker op dit eredivisieniveau moet ook DE STABIELE FACTOR, DE LEIDER zijn. Wees nou eerlijk....en als je een beetje verstand van het keepersvak hebt, lees dit dan goed en zet dan Meneer Pasveer er tegenover. Schreeuw niet te snel maar kijk en vergelijk.......Ik zeg beide zijden water bij de wijn en Piecke op 1. Mocht meneer Pasveer niet meer op de bank willen, verkopen aan eerste divisie club want dat is zijn niveau! Jammer voor die jongen maar je kunt nu eenmaal van een stuiver ook geen dubbeltje maken :)
Als één van jullie me, na dit gelezen te hebben,hierover wil aanspreken kom maar naar vak0 vanavond en dan zal ik het je uitleggen!
lmg, 06-03-2010 om 09:48
pasveer doet het gewoon super ,dit seizoen , en heracles gaat er nu van profiteren.
maar jammer voor piekcke, alleen ik denk dat hij nog wel een jaartje in de goal staat!!!
Casper, 06-03-2010 om 11:14
Heel jammer dat Piecke waarschijnlijk volgend seizoen weg is maar we zouden remco wel een kans moeten gunne
Phil, 06-03-2010 om 13:25
Het had mij logischer geleken om niet met Pasveer door te gaan en wel met Pieckenhagen(wat nog steeds kan). Kijk naar van Dijk, die is ook 42 jaar oud en keept ook nog elke wedstrijd een 7. Je had dan Telgenkamp ervaring op kunnen doen bij een Jupiler club en die vervolgens laten klaar stomen op Piecke opt volgen. Bovendien is Piecke een merk en een voorbeeld voor de supportes. Vraag bijvoorbeeld in Duitsland naar Piecke, daar hebben ze heel veel respect voor dezze grote keeper
Ben, 06-03-2010 om 13:39
Al dat gezeur dat Pasveer van Twente komt slaat natuulijk nergens op,er zijn in het verleden wel meer spelers van Twente naar Heracles gekomen.en zeker is dat Piecke een van de betere keepers
is van de eredevisie maar als hij
weggaat is Pasveer `n goede vervanger daar hoef je niet bang voor te zijn.daarom begrijp ik die hatelijke opmerkingen niet.
Dus Piecke mag van mij zeker nog `n jaar blijven zoniet dan Pasveer.
FLRN, 06-03-2010 om 14:56
Wat een grap zeg. Menig supporter heeft een hekel aan Pasveer.
FLRN, 06-03-2010 om 14:58
@ Eddy, ik geloof dat ik het helemaal met je eens ben!
jantjebluf, 06-03-2010 om 16:21
en telgenkamp dan?????????????
joost, 06-03-2010 om 16:35
Jammer ik ben een absolute Piecke fan, maar als ik mijn zwart witte bril afzet, is dit strategisch wel de beste oplossing. Pasveer zit absoluut potentie in.
Piecke krijgt een belachelijke aanbieding van Heracles, en bedankt en hup de weg is vrij voor pasveer.
denk je nu echt dat Piecke een nieuw contract accepteert en dan ook nog eens de concurrentiestrijd aangaat? daar heeft ie echt geen zin in hoor
Mike, 06-03-2010 om 17:13
Wat een onzin dat Pasveer een goede keeper is? Tegen druk kan hij geenzins, dat ziet elke leek. Ik vind maar een hele beperkte keeper, en zeker in vergelijkking met Piecke! De beste keeper die wij ooit gehad hebben, de man die ons mede heeft gemaakt waar we nu zijn. En hij is nog steeds goed (zie reactie lettie). Voor de kenners Peter Shilton keepte op het wk van Italie ook nog op 40+ leeftijd, en hij kon het nog steeds!
Dat Pasveer niet welkom is heeft te maken met de arrogante houding! Ik kom alleen naar Heracles om eerste keeper te worden, geen praatje over voor supporters die bij elke training stonden, overdreven gedrag in de beker (ja met de onzinnig gegooide fles jagermeister). Daar komt bij dat hij JA , zowel in Enschede als Deventer geliefd is! Als je dan niet snapt dat hij voor ons niet welkom is, begrijp je onze beleving niet, en moet je verder niet oordelen!
PIECKE IMMER NUMMER EINS
piet pelle, 06-03-2010 om 19:16
laat die pasjesman maar blijven waar hij is en niet naar Almelo komen .om dat piecke gewoon blijft.piet.
Harrie, 06-03-2010 om 20:38
nvs 3 stopt er mee.
rob, 06-03-2010 om 23:27
@mike
Piekenhagen vergelijken met de legendarische SHILTON ?? Haha is dit een grap of zo,over 1 jaar is heel almelo de piecke vergeten,daartegen is over 50 jaar de hele wereld shilton nog niet vergeten.Daarbij is piecke zeker ook geliefd in enschede en deventer......(en niet alleen om zijn vele blunders per seizoen)
marcel, 07-03-2010 om 10:29
Remco Pasveer je bent gewoon welkom, volgend seizoen met Piecke uitvechten wie de nummer 1 in Almelo is.
Laat de altijd negatieve (supporters) maar eens zien wat je kan.
Eddy, 07-03-2010 om 11:00
@marcel. Negatieve supporters? Lees de reactie goed dan kom je op je woorden terug. Negativisme? of getuigd het juist van Realsisme?
Piecke heeft alles wat Pasveer juist niet heeft. Een opsomming:
1. Leiderschapskwaliteiten
2. Ervaring. Jarenlang op het allerhoogste niveau gespeeld en bewezen
3. Respect en geliefd bij de aanhang
4. Goed voor zeker 10-15 punten per seizoen (niet alleen maar door ballen tegen te houden, maar ook doordat hij ervoor zorgt dat het vaak niet gevaarlijk wordt, vanwege goede coaching, zijn mensen op de juiste plaats zet en HOUDT en juist daardoor goede samenwerking met zn verdedigers
Ik noem er dus 4, maar kan zo nog wel even doorgaan.
Conclusie? Is één van de allerbeste doelvmannen die wij in onze geschiedenis hebben gehad (misschien dat alleen Jan van de Windt in zijn voetsporen meekwam. Dus voor alle zgn. Pasveer-fans denk na......en maak deze zelfde vergelijking!
PIECKE onze nummer 1.
ramon, 07-03-2010 om 11:42
totaal geen uitstraling piecke blijf ALSJEBLIEFT !:d
anthony, 07-03-2010 om 19:33
ik heb schijt aan pasveer PIECKE MOET BLIJVEN
TOCH?
Truus, 07-03-2010 om 22:00
@Mike,een van de beste keepers,was Rein Koers,en misschien was hij wel de aller-aller beste!!
Yeah, 08-03-2010 om 00:45
Njaa.. als er in de jupiler al 850 goals gescoord zyn ongeveer.. en remko daar maar 22 van heeft door gelaten.. want aangezien het gemiddelde van een club is dan 44 doelpunten tegen vind ik dat hy het wel mag proberen piecke word toch te oud.
Scherpe, 08-03-2010 om 10:42
Voor het geval Piecke weggaat....
http://www.vi.nl/Nieuws-item/177213/Mulder-stuurt-aan-op-vertrek-bij-Feyenoord.html
Door
kris, 08-03-2010 om 14:05
Piecke heeft het geweldig gedaan!!! Hij heeft niet alleen ballen tegen gehouden, maar is ook binnen de groep (denk ik) een echte leider en winnaar en daarin nog wel waardevoller geweest. Alle respect en egards voor die man!! Toch denk ik dat je zakelijk moet zijn en moet kiezen voor Pasveer. Hij is talentvol en heeft het bij de egels goed gedaan. Het mooist is als Piecke blijft en als mentor optreedt voor Pasveer en hem zo de kneepjes van het vak bijbrengt. Weet alleen niet of Piecke daar zin in heeft...
Door
Trolletje, 08-03-2010 om 15:40
Remco....welkom terug!
Piecke heeft zijn beste dagen gehad en is financieel een molensteen om de nek van Heracles. Pasveer is daarnaast jong en kan nog "groeien". Natuurlijk is Piecke een "leider" maar nogmaals...Piecke heeft niet het eeuwige leven.
jergRDnrutqlUM, 13-08-2010 om 17:26
txjerN <a href="http://fqasszgcphft.com/">fqasszgcphft</a>, [url=http://xxxfipfekqtg.com/]xxxfipfekqtg[/url], [link=http://mscxjtkirygd.com/]mscxjtkirygd[/link], http://zymsiqyxvtja.com/
Reactie toevoegen